⭐ DARMOWA WYSYŁKA od 249 zł ⭐

Regulamin

Regulamin sklepu DrNatural zaktualizowany 25.09.2024 r.

UWAGA! Jeśli posiadasz problemy zdrowotne lub masz wątpliwości co do zastosowania któregoś z Produktów, zasięgnij opinii lekarza przed jego użyciem.  Informacje zamieszczone na stronach sklepu nie zastępują konsultacji z lekarzem specjalistą.

 

§1 DEFINICJE

DZIEŃ ROBOCZY – dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

SPRZEDAWCA  - Paweł Kiełek działający pod firmą DrNatural Paweł Kiełek, adres ul. Nad Jarem 4/10, 10-172 Olsztyn,  NIP 7393889591, REGON 365588393.

UŻYTKOWNIK – usługobiorca będący pełnoletnią osobą fizyczną posiadającą zdolność do czynności prawnych, osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną.

SKLEP - sklep internetowy prowadzony pod adresem https://drnatural.pl/ przez Sprzedawcę.

PRZEWOŹNIK - podmiot zajmujący się przewozem i dostarczeniem rzeczy, któremu wysyłający przekazuje: adres odbiorcy, wskazuje miejsce przeznaczenia, oznacza przesyłkę według rodzaju i ilości oraz sposobu opakowania, jak również wartości rzeczy szczególnie cennych.

DOSTAWA ZAMÓWIENIA -  moment, w którym Sprzedawca przekazał Zamówienie Przewoźnikowi w celu dostarczenia go do Klienta

FORMULARZ ZAMÓWIENIA - formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia.

ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą.

FORMULARZ REJESTRACJI - formularz dostępny w Sklepie umożliwiający założenie konta Użytkownika.

KONTO – następstwo prawidłowego wypełniania formularza rejestracji. Oznaczone adresem e-mail oraz hasłem przez klienta.  Znajdują się tu informacje podane przez Klienta w trakcie wypełniania Formularzu Rejestracji takie jak:  imię, nazwisko, adres, telefon czy adres e-mail.

HASŁO - oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta podczas rejestracji przy użyciu Formularza Rejestracji w Sklepie.

PRODUKT – rzecz dostępna w Sklepie  będąca zaproszeniem do zawarcia umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.

POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA – końcowy etap składania zamówienia przy użyciu Formularza Zamówienia. Po zapoznaniu się z regulaminem i użyciu przycisku „kupuję i płacę” Klient oświadcza, że zapoznał się i akceptuje regulamin Strony oraz obowiązek zapłaty za zamówienie.

REGULAMIN – oznacza niniejszy dokument, będący regulaminem Sklepu

ZEWNĘTRZNY SYSTEM PŁATNICZY - Krajowy Integrator Płatności S.A. ul. Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań, NIP: 7773061579, REGON: 300878437, KRS: 0000412357; mBank S.A., adres siedziby Prosta 18, 00-850 Warszawa, Polska, KRS 0000025237. NIP 5260215088, REGON 001254524.

KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).

 

§2 POSTANOWIENIA WSTĘPNE

  1. Sklep, który znajduje się na stronie internetowej pod adresem https://drnatural.pl/, umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

  2. Właścicielem sklepu internetowego jest Paweł Kiełek działający pod firmą DrNatural Paweł Kiełek, adres ul. Nad Jarem 4/10, 10-172 Olsztyn,  NIP 7393889591, REGON 365588393

  3. Niniejszy regulamin stanowi zasady zawierania umów sprzedaży zawieranych na odległość za pośrednictwem Sklepu.

  4. Złożenie przez Klienta zamówienia oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.

  5. Złożenie zamówienia (nawet, jeżeli od razu zostało opłacone) jest równoznaczne ze złożeniem sprzedawcy oferty nabycia określonego produktu/produktów (którą sprzedawca może, według własnego wyboru, przyjąć lub odrzucić). Do finalnego zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie, gdy Sprzedawca potwierdzi przyjęcie zamówienia, co zostanie przesłane na adres e-mail Klienta. Potwierdzenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży, chyba że zamówienie dotyczy towaru niedostępnego lub sprzedawca w uzasadnionych przypadkach anuluje zamówienie, informując o tym Klienta. Chwilą wykonania zawartej w tej formie umowy sprzedaży, przez Sklep, jest dzień odbioru przesyłki przez Klienta.  

  6. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby informacje publikowane na stronie Sklepu, w tym ceny oraz opisy produktów, były aktualne i zgodne ze stanem faktycznym. W przypadku wystąpienia błędów technicznych, oczywistych pomyłek lub nieścisłości, Sprzedawca zobowiązuje się do ich niezwłocznego poprawienia. W sytuacji, gdy błędna informacja dotyczy ceny produktu, Sprzedawca poinformuje Klienta o zaistniałej pomyłce przed realizacją zamówienia, umożliwiając Klientowi podjęcie decyzji o kontynuowaniu zamówienia po poprawieniu ceny lub jego anulowaniu.

  7. Sprzedający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie w każdym czasie, jednakże zmiany te nie mogą naruszać praw Klientów nabytych przed ich wejściem w życie. Wszelkie zmiany w regulaminie wchodzą w życie z dniem ich opublikowania na stronie Sklepu. Klienci zostaną poinformowani o każdej istotnej zmianie regulaminu drogą elektroniczną.

 

§3 KONTAKT

  1. Adres przedsiębiorstwa: ul. Nad Jarem 4/10, 10-172 Olsztyn, adres magazynu: ul. Nad Jarem 4/3, 10-172 Olsztyn, adres poczty elektronicznej (e-mail):  sklep@drnatural.pl, Numer telefonu: +48 797 919 738

  2. Konsument może porozumieć się ze Sprzedawcą za pośrednictwem formularza kontaktowego (https://drnatural.pl/kontakt), poczty elektronicznej, telefonu lub korespondencji pocztowej.

 

§4 PŁATNOŚĆ I DOSTAWA

  1. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają należny w danym czasie podatek od towarów i usług VAT będąc cenami brutto. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich bieżących zmian.

  2. Ceny nie uwzględniają kosztów Dostawy Zamówienia. Koszty Dostawy Zamówienia są doliczane jako oddzielna pozycja w „kasie”.  Informacja o cenie przesyłki jest podawana przed zawarciem umowy sprzedaży.

  3. Klient ma do wyboru dwie formy płatności za zakupiony towar: 1. Za pobraniem (płatne przy odbiorze kurierowi), 2. Przedpłata szybkim przelewem online.

  4. W przypadku braku przedpłaty w terminie 5 dni od dnia złożenia zamówienia, zamówienie zostanie automatycznie anulowane, a Klient zostanie poinformowany o anulowaniu za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  5. Towary wysyłane są za pośrednictwem przedsiębiorstw kurierskich działających pod firmą GLS Polska, DPD Polska oraz InPost oraz InPost Paczkomaty 24/7.

  6. Wysokość opłat za koszty przesyłki skierowanej dla Klientów sklepu kształtuje się następująco:

    1. InPost Paczkomaty 24/7 11,99 zł / Pobranie 16,00 zł

    2. Kurier InPost 12,99 zł / Pobranie 16,99 zł

    3. Kurier GLS 13,99 zł / Pobranie 17,99 zł

    4. Kurier DPD 14,99 zł / Pobranie 18,99 zł

    5. Odbiór osobisty w Olsztynie BEZPŁATNIE

    6. Wysyłka międzynarodowa - sprawdź


§5 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia przyjmowane są drogą elektroniczną przez siedem dni w tygodniu, realizowane są natomiast w Dni Robocze w godzinach 8.00-14.30.

  2. Złożone przez Klienta zamówienie będzie realizowane (przesyłka zostanie wysłana) w terminie do 7 dni roboczych od momentu Złożenia Zamówienia.

  3. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie przez Klienta, dostępnego na stronie Sklepu Formularza Zamówienia.

  4. Nieprawidłowo wypełnione Formularze Zamówienia nie będą rozpatrywane.

  5. W przypadku anulowania zamówienia przez Klienta lub niemożności realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, cała kwota przedpłaty zostanie zwrócona Klientowi na wskazany rachunek bankowy lub przekazem pocztowym w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia anulowania zamówienia.

  6. W razie podjęcia przez Klienta decyzji o rezygnacji z zamówienia (w przypadku gdy Sklep nie jest w stanie skompletować całego zamówienia) cała kwota zostanie zwrócona Kupującemu (w przypadku przedpłaty) na wskazany rachunek bankowy lub przekazem pocztowym.

  7. Zamówiony towar jest wysyłany do Klienta niezwłocznie po jego skompletowaniu.

  8. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma potwierdzenie złożenia zamówienia w formie elektronicznej na podany w formularzu zamówienia adres e-mail.

  9. Zakupione towary są dostarczane przez przewoźników pod adres wskazany w formularzu zamówienia.

  10. W przypadku odmowy przyjęcia paczki lub braku środków finansowych do uiszczenia (lub brak wyliczonej kwoty gdy kurier nie ma możliwości wydania tzw. reszty), o ile jest to paczka za pobraniem, Klient zobowiązany jest pokryć koszty kolejnej dostawy we własnym zakresie zgodnie z cennikiem przedsiębiorstwa kurierskiego.

  11. Wybór wysyłki za pobraniem jako formy dostawy wraz z rozliczeniem oznacza świadomość klienta o przygotowaniu kwoty równej wartości zamówienia widocznej w potwierdzeniu.

  12. Sklep zastrzega sobie, w razie wątpliwości, prawo do weryfikacji zamówienia telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

  13. Klient wyraża zgodę na otrzymanie wiadomości e-mail związanych z realizacją zamówienia na podany w Formularzu Zamówienia adres e-mail.

  14. Klient wyraża zgodę na otrzymanie wiadomości SMS dotyczących realizacji zamówienia, oraz zakupionych produktów na podany w Formularzu Zamówienia numer telefonu. Zgodę na otrzymywanie wiadomości marketingowych można cofnąć poprzez powiadomienie o tym Sprzedawcy.


§6 DOWODY ZAKUPU

  1. Do każdej przesyłki dołączamy dowód zakupu – paragon lub fakturę.

  2. Faktury VAT wystawiamy na wyraźne życzenie Klienta. Chcąc otrzymać fakturę VAT należy poprawnie uzupełnić Formularzu Zamówienia Formularzu Zamówienia dostępny pod adresem https://drnatural.pl/kasa (na etapie realizacji zamówienia). Dane do Faktury VAT należy umieścić w przeznaczonym do tego polu “Chcę otrzymać fakturę vat / imienną” znajdującym się na etapie wyboru płatności.

  3. Po wystawieniu paragonu nie będzie możliwości wystawienia Faktury VAT do zamówienia. W razie zagubienia paragonu, Klient proszony jest o kontakt ze sklepem.

 

§7 ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

  1. Istnieje możliwość wycofania swojego zamówienia.

  2. Aby anulować zamówienie należy wypełnić formularz kontaktowy dostępny na stronie Sklepu lub wysłać wiadomość e-mail na adres poczty e-mail Sklepu.

  3. W każdym przypadku należy podać dane umożliwiające identyfikację zamówienia – numer ID.

  4. Nie można anulować zamówienia, gdy towar został już wysłany do Klienta, jednakże Klient będący konsumentem nadal ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych  od dnia otrzymania towaru.

 

§8 WYMIANA

  1. Klient, będący konsumentem, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w formie jednoznacznego oświadczenia (np. za pośrednictwem poczty elektronicznej).

  2. Towar zwracany musi być w stanie nienaruszonym, nieużywanym, w oryginalnym opakowaniu, z kompletem dokumentów. Wszelkie koszty zwrotu towaru ponosi Klient, chyba że Sprzedawca wyrazi zgodę na ich pokrycie.

 

§9 REKLAMACJA I GWARANCJA

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu w zakresie określonym przepisami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 poz. 121 ze zm.).

  2. Ryzyko przypadkowej utraty lub zniszczenia towaru przechodzi na Klienta z chwilą, gdy Klient lub osoba przez niego wskazana obejmuje towar w fizyczne posiadanie. W przypadku, gdy Klient sam wybiera przewoźnika, który nie został zaproponowany przez Sprzedawcę, ryzyko przechodzi na Klienta z chwilą wydania towaru temu przewoźnikowi.

  3. Po otrzymaniu towaru zaleca się sprawdzenie przez Klienta stanu dostarczonej przesyłki w obecności Przewoźnika, w szczególności czy jest on kompletny oraz czy nie jest uszkodzony. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń towaru lub też innych nieprawidłowości towaru zaleca się sporządzenie protokołu szkody. Niesporządzenie protokołu szkody przez Klienta nie wyklucza ani nie wstrzymuje rozpoznania ewentualnej reklamacji, jednakże może utrudnić Klientowi udowodnienie istnienia uszkodzeń w momencie doręczenia przesyłki.

  4. Reklamacji towaru Klient dokonuje poprzez zawiadomienie Sprzedawcy o stwierdzeniu wady fizycznej lub prawnej.

  5. W przypadku reklamacji otrzymanego towaru prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej, w wiadomości elektronicznej powinno znaleźć się wyjaśnienie dotyczące powodu składania reklamacji, oraz dane osobowe Klienta składającego reklamację.

  6. Do reklamowanego towaru zaleca się dołączyć dowód zakupu (paragon/fakturę VAT) lub jego kopię co ułatwia rozpatrzenie reklamacji. Niedołączenie dowodu zakupu lub jego kopii nie wstrzymuje jednak procedury reklamacyjnej.

  7. Jeżeli produkt ma wadę, Klient może: żądać wymiany towaru na wolny od wad, albo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, albo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

  8. Klient nie może złożyć oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy przypadku, gdy Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.

  9. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady. Uprawnienie to nie przysługuje, gdy doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.

  10. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta wymiany towaru na wolny od wad albo usunięcia wady, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego towaru w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

  11. Dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy odbywa się na koszt Sprzedawcy, pod warunkiem uznania reklamacji za zasadną. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Klient zostanie poinformowany o obowiązku pokrycia kosztów przesyłki. Reklamowany Produkt należy odesłać na adres: DrNatural Paweł Kiełek, ul. Nad Jarem 4/10, 10-172 Olsztyn. 

  12. Sprzedawca rozpatruje reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. W przypadku, gdy Sprzedawca nie rozpatrzył reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych, uważa się, że uznał reklamację za zasadną.

  13. W przypadku stwierdzenia braku w zamówieniu Klient zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym Sprzedawcy, nie później, niż 3 dni od daty wydania zamówienia Klientowi przez Przewoźnika.


§10 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH/ POLITYKA PRYWATNOŚCI I PLIKÓW COOKIES

Celem Sklepu jest zapewnienie Użytkownikom ochrony prywatności na najwyższym poziomie, odpowiadającym standardom określonym w obowiązujących przepisach prawnych, w szczególności w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.), rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – RODO (Dz. Urz. UE L 119, s.1) oraz w ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.).


Administrator danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Użytkowników Sklepu jest Paweł Kiełek działający pod firmą DrNatural Paweł Kiełek, adres ul. Nad Jarem 4/10, 10-172 Olsztyn,  NIP 7393889591, REGON 365588393.

  2. Niniejsza polityka prywatności zawiera obowiązujące w Sklepie zasady zbierania i wykorzystywania danych o Użytkownikach przy składaniu przez Użytkowników zamówień na oferowane przez Sklep towary i usługi.

  3. Polityka prywatności dotyczy przetwarzania i ochrony danych osobowych Użytkowników w związku z korzystaniem ze sklepu https://drnatural.pl/,  zwanego dalej „Sklepem”, w tym jego podstron, administrowanego przez : Paweł Kiełek działający pod firmą DrNatural Paweł Kiełek, adres ul. Nad Jarem 4/10, 10-172 Olsztyn,  NIP 7393889591, REGON 365588393.

  4. Klient może skontaktować się z naszym Sklepem w sprawach związanych z danymi osobowymi za pośrednictwem formularza kontaktowego (https://drnatural.pl/kontakt).


Zasady zbierania danych osobowych

  1. W czasie korzystania z usług Sklepu, Użytkownik może zostać poproszony o podanie następujących danych osobowych: imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, numeru telefonu, adresu e-mail oraz hasła. W przypadku dokonywania zakupów na fakturę VAT, dodatkowo wymagane będą dane dotyczące firmy: nazwa firmy, NIP oraz adres siedziby. Sklep może również gromadzić inne dane osobowe Użytkowników, które są niezbędne do realizacji zamówienia, np. informacje o numerze rachunku bankowego przy zwrocie środków.

  2. Przeglądanie strony głównej i podstron Sklepu nie wymaga podania danych osobowych.

  3. W ramach Sklepu zamieszczone są formularze wymagające podania niektórych danych osobowych: kontaktowy i formularz zamówienia na oferowane przez Sklep towary i usługi.


Zakres gromadzonych danych i informacji oraz sposób ich wykorzystywania

  1. Użytkownik Sklepu w czasie korzystania ze Sklepu może zostać poproszony o podanie następujących danych osobowych: imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, numeru telefonu, adresu poczty elektronicznej (adresu e-mail), hasła.

  2. Wszystkie dane osobowe gromadzone podczas procesu rejestracji poprzez wypełnienie formularza rejestracji są wykorzystywane do umożliwienia Użytkownikowi zalogowania się do Sklepu.

  3. W przypadku dokonania rejestracji oraz złożenia zamówienia w Sklepie zebrane w ten sposób dane osobowe służą do założenia Konta Użytkownikowi, obsługi i realizacji zamówień. 

  4. Informujemy, że na podstawie obowiązujących przepisów prawa mamy prawo do ujawnienia danych, w tym adresu IP Użytkownika Sklepu upoważnionym do tego organom.


Zasady przetwarzania danych osobowych

  1. Podanie danych osobowych przez Użytkowników Sklepu jest dobrowolne.

  2. Dane osobowe Użytkowników Sklepu przetwarzane będą w celu realizacji umowy kupna-sprzedaży produktów oferowanych przez Sklep, jak też ich wysyłki.

  3. Niepodanie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy kupna – sprzedaży skutkuje odmową zawarcia tejże umowy.

  4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów, w których zostały zebrane, w tym:

  • przez okres trwania umowy sprzedaży oraz realizacji zamówienia,

  • przez czas niezbędny do wywiązania się z obowiązków prawnych (np. wynikających z przepisów podatkowych lub rachunkowych),

  • przez okres 5 lat od zakończenia umowy w celach dochodzenia lub obrony roszczeń.

Po upływie tego okresu, dane osobowe zostaną usunięte lub zanonimizowane, chyba że przepisy prawa nakładają obowiązek ich dalszego przechowywania.

  1. Dane osobowe Użytkowników mogą być przekazywane podmiotom zewnętrznym, z którymi współpracujemy w celu realizacji umowy sprzedaży oraz prawidłowego funkcjonowania Sklepu. 

Dotyczy to w szczególności:

  • firm kurierskich i logistycznych (w celu realizacji dostawy),

  • firm obsługujących systemy płatności (w celu obsługi płatności online),

  • firm świadczących usługi hostingowe i IT (w celu utrzymania i zabezpieczenia działania Sklepu),

  • biur rachunkowych (w celu prowadzenia księgowości),

  • firm marketingowych i reklamowych (w celu realizacji działań promocyjnych za zgodą Użytkownika).

  • firm, które świadczą usługi analityczne w celu analizy ruchu na stronie Sklepu oraz optymalizacji funkcjonalności strony, w tym firmie Google w ramach usługi Google Analytics.

Wszystkie podmioty, którym przekazujemy dane osobowe Użytkowników, działają zgodnie z przepisami RODO, a przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zawartych z nimi umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.

  1. Użytkownikowi przysługują następujące prawa w związku z przetwarzaniem danych osobowych:

  • Prawo dostępu do danych – masz prawo uzyskać informacje, czy i w jakim zakresie przetwarzamy Twoje dane osobowe.

  • Prawo do sprostowania danych – masz prawo zażądać korekty nieprawidłowych danych osobowych.

  • Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) – masz prawo żądać usunięcia Twoich danych osobowych, jeśli przetwarzanie nie jest już konieczne.

  • Prawo do ograniczenia przetwarzania – masz prawo żądać ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych w określonych przypadkach.

  • Prawo do przenoszenia danych – masz prawo zażądać przeniesienia swoich danych osobowych do innego administratora.

  • Prawo do sprzeciwu – masz prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych w celu marketingu bezpośredniego.

  • Prawo do wycofania zgody – masz prawo w dowolnym momencie wycofać udzieloną zgodę na przetwarzanie Twoich danych, co nie wpływa na legalność przetwarzania danych przed cofnięciem zgody.

  • Prawo do wniesienia skargi – masz prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) w przypadku naruszenia Twoich praw w zakresie ochrony danych osobowych.


Pliki cookies

  1. W Sklepie wykorzystujemy pliki typu cookies oraz inne podobne technologie, które służą poprawie funkcjonalności Sklepu oraz ułatwiają korzystanie z niego przez Użytkowników. Cookies mogą być wykorzystywane do zapamiętywania preferencji Użytkowników, analizy ruchu na stronie, a także do celów marketingowych, w tym remarketingu.

  1. Użytkownik ma prawo do zarządzania plikami cookies, w tym do ich blokowania lub usuwania, za pośrednictwem ustawień przeglądarki internetowej. Ograniczenie stosowania cookies może wpłynąć na funkcjonalność Sklepu.

  2. Sklep korzysta z narzędzi analitycznych i reklamowych, takich jak Google Analytics oraz Google AdWords, które mogą wykorzystywać pliki cookies do personalizacji reklam oraz analizy ruchu na stronie. Użytkownik może zarządzać swoimi preferencjami dotyczącymi reklam spersonalizowanych w ustawieniach swojego konta Google.


Zabezpieczenie danych osobowych

  1. Sklep jest zabezpieczony w środki bezpieczeństwa mające na celu ochronę danych osobowych Użytkowników przetwarzanych przez Sklep. Dostęp do przetwarzania danych osobowych Użytkowników ma tylko ograniczona liczba pracowników Sklepu, którzy posiadają upoważnienie. 


Kontakt

  1. Wszelkie pytania związane z przetwarzaniem i ochroną danych osobowych Użytkowników Sklepu oraz wykorzystywaniem plików cookies, w tym dotyczące niniejszej "Polityki prywatności i plików cookies" , jak i czy i w jakim zakresie Sklep przetwarza dane prosimy kierować na adres: DrNatural Paweł Kiełek, adres ul. Nad Jarem 4/10, 10-172 Olsztyn,  NIP 7393889591, REGON 365588393 lub za pośrednictwem formularza kontaktowego (https://drnatural.pl/kontakt).